[ANONS] PLD RescueCD 2002-10-05

Arek areq w pld.org.pl
Sob, 5 Paź 2002, 23:26:01 CEST

On Sat, 5 Oct 2002 23:20:53 +0200 (CEST), you wrote:
>chcialbym sie dopytac czy jest indtrukcja korzystania z tego dysku
>mialem okazje wykorzystac dzis ten dysk ale niestety nie udalo mi sie
>odpalis systemu
>SCSI zaladowal
>potem cie zapytal o CD, podalem mu /dev/hda (primary master EIDE)
>i niestety napisal ze nie moze czegos tam wykonac (juz nie pamietam ale
>chodzilo chyba o progtam modprobe

To SCSI czy EIDE ?
Jak IDE to powinien poleciec automatycznie, klepnij enter na pocztaku
(lub zaczekaj pare sekend) i poleci dalej - sam znajdzie ma którym hd
jest cdrom - zapyta tylko czy skopiowac image do ram - umozliwia to
wyjecie plytki i prawdopodobnie dziala szybciej ;-)

>w zwiazku z tym mam pytanie czy jest jakiec HOWTO

HOWTO nie ma ma bo wszystko proste ;-)

Jak nadal masz problem, napisz jake komunikaty dostajesz itp

Arek