Nowy mplayer - coś zwalone ???

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Nie, 6 Paź 2002, 01:42:34 CEST

Zrobiłem dzisiaj upgrade mplayera. No i niespodzianka - próba odpalenia z
kodekiem divx4 kończy się wykrzaczeniem mplayera oraz ubiciem artsd
(dźwięk mam puszczany przez artsd). A tak całkiem przy okazji - zawsze do
tej pory miałem taki dziwny objaw - jak zastopowałem film (STOP nie PAUZA)
i spróbowałem zamknąć mplayera (no, dokłądniej gmplayera) - to się
zwieszał i pomagało tylko ubicie. Natomiast w trakcie odtwarzania się
zamykał tylko walił komunikat o SIGSEV. Czy tylko ja tak mam, czy inni też
? (pakiety i686)

--
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org