[ANONS] PLD RescueCD 2002-10-05

Arkadiusz Chomicki chomar w wla.pl
Nie, 6 Paź 2002, 12:04:27 CEST

On 6 Oct 2002, Tomasz Witek wrote:

> Po co ladowales SCSI a potem podales ze ma byn /dev/hda gdzei hda to ide ?

teraz wszystko jasne
problem mialem taki ze niechcial startowac kernel z dysku SCSI
(po niechcianym upgrade kernela poldkiem)
i musialem zaladowac jakos system i wykonac ponownie lilo
w zwiazku z tym uruchomilem RescueCD i myslalem ze w pierwszym pytaniu
chodzilo o modul do obslugi SCSI
a sie okazalo ze chodzilo o to z kad ma system pobierac

i tu sie okazalo ze mam podac IDE
a potem sobie zaladowac reszte modulow i robic reszte

niezrozumialem poprostu do czego sluzylo pierwsze pytanie
teraz juz wiem

> Tep ierwsze moduly sa do tego, ze by porawnie zaladowac reszte z CD

o ktore chodzi ci dokladnie moduly?

> TiweK

Pozdrawiam
ChomAr