X Console+GNOME

Marcin thanatos w interia.pl
Nie, 6 Paź 2002, 16:06:28 CEST

Tydzień temu zrobiłem sobie upgrade-dist. Wczoraj odpaliłem X-y i przy próbie uruchomienia gnome terminala program się wykrzacza z powodu naruszenia ochrony pamięci. Nie można też odpalić X Console (Couldn't open console). Z roota jest podobnie - gnome terminal się sypie, X Console wisi (ale bez komunikatu). Niektóre inne programy pod X też się wykładają... Niestety, nie pamiętam co się wtedy zapgrejdowało :(
W logach ani śladu. Kurcze, pomocy!

--
All knowledge, is ultimately, self knowledge.

Kiedy tylko bedziesz miec ochote... >>> http://link.interia.pl/f165e