Radeon 9000 - jak to sie sprawuje?

Nie, 6 Paź 2002, 20:22:46 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Hej
>
> Chcę wymienić kartę, bo mi Q3 skacze i zastanawiam się nad Radeonem
> 9000. Mam dwa warunki, jakie musi spełnić karta:
> 1. Żadnych wiatraków. Ma być CISZA.
Nie ma w mojej wersji (sapphire niestety, wolał bym built by ati).

> 2. Dobre sterowniki pod Linuksa [1].
Nie są dobre (a dokładniej są dobre jeśli chodzi o 2D (xv naprzykład) ale
nie są (właściwie to nie ma) obsługi 3D), co więcej nie ma jeszcze nawet
oficjalnego wsparcia do radeona 9k w cvsie xfree choć patch został przez
ludzi z ATI wysłany do włączenia.

> No i fajnie żeby była jak najbardziej wydajna ;). Czy Radeon 9000 się
> kwalifikuje? Czy ktoś z was ma jakieś z nim doświadczenia?
Wydajne to to jest (testy na np. tomshardware.pl) tylko brakuje mi DRI
więc nie mam możliwości poczucia wydajności :-(

> [1] Już wiem że Unreal Turnament jest Nvidia-only 2003, ale trudno :/
Są jeszcze komercyjne sterowniki dla kart ATI (robione przez jakaś
inną niż ATI firmę) i tam mieli dodać rzeczy potrzebne Unrealowi 2003.
Binary-only oczywiście. Nie miałem okazji przetestować ale chyba
to wkrótce zrobię.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux