Radeon 9000 - jak to sie sprawuje?

Nie, 6 Paź 2002, 20:46:20 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Mógłbyś rozwinąć o co chodzi z DRI i jak to się ma do wydajności?
O to chodzi, że nie ma DRI == nie ma sprzętowej akceleracji 3D == softwarowy
rendering == kiepska wydajność pod Linuxem. Generalnie karta jest wydajna
o ile ma sterowniki (czyli np. pod windowsami).

W Radeonach to jest DRI w modelach do 7500 afaik. Do nowszych Radeonów
(R200) jest DRI robione ale develowe wersje only jak na razie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux