Radeon 9000 - jak to sie sprawuje?

Pon, 7 Paź 2002, 00:05:10 CEST

Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> writes:

> Jeszcze jedno pytanie: na czym polega różnica pamiędzy tymi wersjami?
Przeważnie build by ati mają szybciej taktowane pamięci oraz lepsze
przetworniki od tych pozostałych czyli powered by ati.

> --= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--

ps. developerzy zarejstrowani w ATI mają 40% zniżkę :)
--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux