Jak sie wypisac z tej grupy majlowej.

Sławomir Stuglik slawek w icu.pl
Wto, 8 Paź 2002, 09:48:53 CEST

> wyslalem na w/w adres ale niedziala.
> Mam nadzieje ze to co mi napisał  Slawomir Maksymilian Stuglik   ( coprawda
> w bardzo nieprzyjemny i zdradzajacy jego zadufanie sposób ) moze poskutkuje.
> pisze moze bo narazie zrezygnowalem z wypisywania sie.

Nieprzyjemy - fakt trochę przesadziłem - przepraszam, co się zas
tyczy zadufania - tu się nie zgodzę.
Niestety moja wieloletnia praktyka wskazuje iż program pocztowy
pewnej firmy z USA sprawia BARDZO BARDZO BARDZO WIELE problemów
i dla swiętego spokoju lepiej go nie używać.

Slawek

EOT
--
 Slawomir Maksymilian Stuglik     -=-     Registered Linux User: 118371
 SS6229-RIPE NetSol:SS25076  slawek at icu.com.pl  Gadu-Gadu ID: 137094