AVP mail antyvir i postfix

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Wto, 8 Paź 2002, 17:58:10 CEST

Witam,

    Czy ktoś integrował avp mail checker z postfix-em i mógłby się
    podzielić wiedzą ? Mi postfix wypisuje:

Oct  8 17:30:27 prestige spawn[6540]: fatal: spawn_comand: execvp /opt/AVP/kavkeeper/kavkeeper: Permission denied
Oct  8 17:30:28 prestige postfix/spawn[6539]: warning: command /opt/AVP/kavkeeper/kavkeeper exit status 1
Oct  8 17:30:28 prestige postfix/lmtp[6538]: 014353F9EE: to=<MichalWcislo w interia.pl>, relay=none, delay=1, status=deferred (connect to localhost[127.0.0.1]: server dropped connection)

    Próbowałem z userem root ale nie dopuścił do tego (za duże prawa),
    ten log powstał przy użyciu w master.cf usera o normalnych prawach
    stworzonego zresztą w procesie integracji z postfixem o nazwie
    avpfilter posiadającego uprawnienia do ~home i
    /var/spool/avpfilter

    Jeżeli ktoś wie co skonfigurowałem źle proszę o pomoc.

--
Załączniki: <none>

Pozdrawiam,
 Michał Wcisło                          mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl