NVidia

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Śro, 9 Paź 2002, 08:32:10 CEST

On Tue, Oct 08, 2002 at 10:45:34PM +0200, Michal Kochanowicz wrote:
> Właśnie dlatego on nie używa w domu Linuksa, bo wk....wia go konieczność
> kombinowania żeby cokolwiek zadziałało. Ja mam więcej cierpliwości i
> czasu (przecież zawaliłem dopiero jeden rok na uczelni) więc albo
> support dla R9000, oficjalny czy nie, wejdzie do PLD, albo naprawde
> zainstaluje w domu Windows.

R7000 np. dalej nie ma normalnego wsparcia do TV-OUT.
Kupiłem tą kartę specjalnie, żeby sobie na TV filmy oglądać.
Na szczęście jakoś mi się udało (X z driverem vesa w 640x480 i
mój Celeron 466 jako tako dał sobie radę). Ciekawe, kiedy na
tyle się zestarzeję i do końca rozleniwię, że zainstaluję Windows.

deresz
--
"Nie zawsze prawda i dobro zwyciężają."
		Grzegorz W. Kołodko