Kto używa evolution?

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Czw, 10 Paź 2002, 15:28:27 CEST

W liście z czw, 10-10-2002, godz. 14:48, Artur Flinta pisze:

> ROTFL!!!!! Masz zwaloną konfigurację nie umiesz sam pokonfigurować. Tyle
> osób z tego korzysta a tylko Tobie nie działa?

Jak zwykle.

> To nie używaj.

Ale on jest taki ładny ;)

> Nie używaj!

Pomęczę wpierw hakerów od evolution.

> To popraw. Masz klapki na oczach, nie umiesz poszukać innych programów
> pocztowych. Rozumiem, że bardzo potrzebne są Ci terminarze, że tak
> powolenej kobyły jaką jest Evo się czepiłeś?

Powolnej ? Khyhy :) Jest ładna. Nie ma supportu w PLD, poszukam gdzie
indziej. Nie znajdę -> poszukam dystrybucji na desktop.

EOT, bo zaraz flamewar będzie. Widzę, że jak sam nie poprawię to dalej
będzie źle. Przynajmniej jasno stawiacie sprawę (lubię to).
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]