Docbook - poczatki

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Śro, 9 Paź 2002, 14:28:41 CEST

On  9 paź 2002, Artur Frysiak wrote:
> Co mogłem to poprawiłem w CVSie. Ale niektóre są dla mnie za stare aby
> się do nich wracał aby coś tam poprawić.

To moze przy okazji: Czy lepiej uzywac najswiezszych wersji
docbook-dtd...? A jezeli nie, to co jest obecnie standardem i ktore
paczki sa "za stare"? Jezeli za stare, to moze nie warto tego trzymac w
Ra, tylko wrzucic do supported? Znowu pytania laika ;-)

ediap

--
Adam Piatyszek
Institute of Electronics and Telecommunications