Pytanie: instalacja PLD na RAIDzie

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Śro, 9 Paź 2002, 17:53:05 CEST

On Wed, 9 Oct 2002 14:58:14 +0200 (CEST)
Pawel Bernadowski <pbern w wilnet.info> wrote:

> No wlasnie te binarki sa tylko pod RH/ Sues/ Turbolinux (to chyba
> wszystkie)
>  i pod konkretnbe wersje jadra...
>
> i tu jest dup`a zimna...
> ja podlaczylem 3 dysk (taki sobie startowy 500mb.. bo moja 80 odmowila
> posluszenstwa)

Tak tylko nie pod jądra PLD :) ponad pół roku temu jak musiałem postawić system na tym kontrolerze wtedy moduł do kernela był tylko pod 2.4.3.
Jednak mają wsparcie ale głównie dla WinXXX i tym podobnych.

Rozwiązałem to tak ze wkońcu wrzuciłem mały startowy dysk do tego soft raid i na tym się skończyło. Firma która to sprzedawała powiedziała "że oni nie dają gwarancji ze to będzie działać na linuxie" :). No ale to juz było po fakcie :)

"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler