Fwd: Re: Pytanie: instalacja PLD na RAIDzie

Marcin Winkler qurczak w wolomin.biz
Śro, 9 Paź 2002, 17:58:06 CEST

On Wed, 9 Oct 2002 15:06:23 +0200
Wernii <wernii w poczta.onet.pl> wrote:

> A zeby to bylo takie proste - problem w tym ze chce zainstalowac od
> nowa PLD no i tu jest problem PLD z bootdiskietki nie widzi dyskow.

Jeżeli odpalasz kernel 2.2 to nie wiem czy ruszy.
Sprubuj odpalić taką dyskietkę z jądrem 2.4.
Nie jestem w stanie ci powiedzieć który to jest moduł do jądra gdyż ja to wszystko wkompilowywuje w jądro.
Musisz sprawdzić :)

"Nieobecni nie mają racji"

Marcin Winkler