Wolne monotwanie nfs-a

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Śro, 9 Paź 2002, 22:13:48 CEST

Odpaliłem sobie właśnie nfs-a pomiędzy dwoma kompami z PLD na pokładzie w
sieci lokalnej. Konfigurację mam taką:
- serwer: w pliku /etc/exports mam:
/katalog/udostępniany	192.168.1.4(rw)
- klient: w /etc/fstab mam wpis (całość w jednej linii oczywiście):
192.168.1.1:/katalog/udostępniany /punkt/monotwania nfs
auto,users,rw,rsize=8192,wsize=8192 0 0
Efekt - na kliencie montowanie tego nfs-a trwa conajmniej kilkadziesiąt
sekund (rzędu 30 lub więcej). Czy potrzebna jest jeszcze jakaś opcja
(jakoś w manach nic mi się w oko nie rzuciło ...), czy nfs ogólnie tak ma,
czy to jedynie przypadłość nfs-a w PLD ?
Jacek Rzęsista
mailto:jasio w myslenice.pl.eu.org
ICQ:19324277
Gadu-Gadu:61213