NVidia

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 9 Paź 2002, 22:36:31 CEST

On 02.10.09 Michal Kochanowicz pressed the following keys:

> Ja mam panel 17" więc oglądanie czegoś na TV to byłaby profanacja ;)

_Tylko_ do oglądania filmów panel LCD byłby OK, ale przy 17" mniej niż
1600x1200 nie nadaje się do niczego oprócz oglądania filmów, a już na
pewno nie do pracy. Niestety, wygląda na to, że jeszcze przez parę lat
panele LCD, nawet te najdroższe, to będą tylko ,,trendy toys'' :(

Poza tym, w filmach z DVD czy DivX na CRT w fullscreen 1600x1200 też nie
widać poszczególnych linii, jest przyjemny efekt jednolitej płaszczyzny
(na matrox g450 z działającym Xv skalowanie tego do tej rozdzielczości
praktycznie nie zajmuje w ogóle procka).

A i tak wolę filmy oglądać z kanapy na 20" TV z dźwiękiem 4+1
rozlokowanym w rogach pokoju (z przodu) i na końcach kanapy (z tyłu).
Mplayer + dxr3 pozwalają to zrobić w stopniu zadowalającym.

Lepszym rozwiązaniem byłby tylko projektor video z obrazem 50" lub
większym rzutowanym na ścianę.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35