NVidia

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 9 Paź 2002, 22:39:41 CEST

On 02.10.09 Artur Flinta pressed the following keys:

> Jak siedzisz blisko to nie zmieścisz się z kobietą razem i będziecie
> sobie wzajemnie zasłaniać. Lepszy jest duży telewizor, albo projektor i
> w odpowiedniej odległości wygodny szeroki fotel albo kanpa labo nawet
> fajny dywan :-) Zresztą kto wtedy ogląda film ;)

Wiesz, jak się razem mieszka od kilku lat, to naprawdę znajdzie się czas
i na nie-oglądanie filmu i na oglądanie filmu, ale stanowczo docenia się
wtedy wygodę oglądania w dwie osoby, większą, niż dwa krzesła przed
monitorem komputera ;)

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35