NVidia

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Śro, 9 Paź 2002, 23:24:08 CEST

On 02.10.09 Arkadiusz Chomicki pressed the following keys:

> tez tak sadze
> masz moze uruchomiana karte SB LIve?

Tak.

Mam sblive! 5.1, standardowe drivery sblive z kernela 2.4.19, głośniki
analogowe 4+1 podłączane do FL+FR i RL+RR (same sobie odzielają basy na
subwoofer).

Wszystko poszło ,,od kopa'', bez _żadnych_ dodatkowych ustawień. Mplayer
potrafi na tym grać na czterech kanałach przez oss ,,out of the box''.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35