Kto używa evolution?

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Czw, 10 Paź 2002, 13:56:59 CEST

W liście z czw, 10-10-2002, godz. 13:43, Michał Abramowicz pisze:

> Powiem Ci tak, szefowi dziala mi nie dziala :) wniosek ?
> Programy ołtłuko podobne omijam. Wole inne klickacze :)

Nie chodzi o to, że jest Outlooko podobny, tylko o to, że KMail nie
działa.

> Pozatym nie zaczniesz, bo masz duzo softu do wyboru pod Xy do
> klickologicznego wysylania maili :), na evolution swiat się
> nie konczy.

Co proponujesz ? Do obróbki 1200maili/dzień. Wiesz co Ci jeszcze powiem?
Na PLD też świat się nie kończy. Skoro mnie już brakuje cierpliwości to
nie wierzę zwyczajnie, żeby nowym użytkownikom jej starczyło.
Ergo: evolution poprawić albo wyrzucić z PLD.
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]