Kto używa evolution?

wrobell wrobell w ite.pl
Czw, 10 Paź 2002, 15:05:33 CEST

On Thu, Oct 10, 2002 at 02:45:02PM +0200, Marcin Wojtczuk wrote:

> Zapomniałem dodać, że oczywiście fetchmail ani procmail nie wchodzą w
> grę. Nie ufam im. Tracą ważne dla mnie maile a nie mogę tego
> zaryzykować. Zatem mutt odpada. Zresztą kto raz widział KMail nigdy
> więcej słowa mutt nie wymówi. Chyba, że ma zaufanie do tego co robi
> procmail. Ja nie mam. Evolution też ładnie filtruje, tyle, że się
> wiesza.
Buhahahaha! :-) Nie wiem jak ty to robisz, ale używam trójcy
fetchmail/procmail/mutt od ponad 4 lat, segfaultem mnie żaden
z tych programów nigdy nie przywitał, nie mówiąc o utraconych mejlach.

Co do KMail kontra Mutt... nie wypowiadam się bo KMail-a nie znam, ale
z Mutt-em jak z TeX-em:
1. Nie wiesz co tracisz.
2. Jeśli nie możesz czegoś zrobić, to znaczy, że _nie_wiesz_ jak
   to zrobić.

> Poszukałem trochę na google i wygląda na to, że evolution nie jest zbyt
> stabilnym programem. Wielu ludziom z różnymi dystrybucjami wiesza się
> albo segvaultuje. Developerzy evolution nic z tym nie robią i właśnie
> przymieżam się do zapytania ich dlaczego :)
Masz źródła - popraw. Nie potrafisz, to dawaj im bugfix-y. Za wolno
poprawiają - zapłać komuś, a jeśli nie stać Cię, to zmień program.

> A sylpheed chodź nie jest ładny, zapewne wiele potrafi. Ja bym jednek
> wolał, żeby evolution działał...
To już Twój wybór. Widzę, że zależy Ci na tym by program ładnie wyglądał,
a nie działał... cóż na to można poradzić. :-]

BTW. Możesz spróbować spakietować Evo betę... jakiś czas temu się
pokazała. Może będzie działać lepiej.

    wrobell <wrobell w ite.pl>