Kto używa evolution?

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 10 Paź 2002, 15:11:53 CEST

Dnia czw 10. październik 2002 15:02, Michal Kochanowicz napisał:
> Zgadzam się, KMail jest fajny. Ale i tak wolę mutt'a i procmaila.

Też byłem zatwardziałym muttowcem, ale KMail ostatnio góruje ;) Chociaż
wczoraj obejrzałem jeszcze KNode (posiada czytników newsów) i klient poczty
wygląda na lekko okrojonego KMaila ;) Przesiadłbym się, ale nie chce mi się
znowu konfigurówać filtrów i innych ustawień ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>