syslinux, PXE i boot przez sieć

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 10 Paź 2002, 16:29:16 CEST

On Thu, Oct 10, 2002 at 03:44:00PM +0200, jasio w myslenice.pl.eu.org wrote:
> Mam kartę sieciową która niestety nie ma możliwości upgradowania bootroma.
> A w tym co jest siedzi PXE. Doszukałem się, że syslinux obsługuje taką
> możliwość poczytałem różne doce do tego, siedzę i próbuję i...... klapa.
> Mam pytanie - czy ktoś bawił się już z bootowaniem przez PXE ? Jeżeli
> tak, to prosiłbym o odzew ..... Chciałbym sobie postawić bezdyskowca a mam
> do dyspozycji tylko sieciówkę z tym nieszczęsnym PXE :-(.

Może spróbuj zbudować gruba w wersji pxe. Jak oglądałem źródła to coś
tam o tym widziałem.
poszukaj tez narzędzi do pxe. No i jest też gotowe rozwiązanie (pxe thin
client czy jakoś tak to się zwało).

Polecam też:
http://www.linuxdevices.com/files/misc/pxe_boot_stb-howto.html
http://syslinux.zytor.com/pxe.php