cups i hp deskjet 980C

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Sob, 12 Paź 2002, 14:00:44 CEST

Witam,

     Zainstalowałem wszystko jak trzeba i laserowa HP1200 chodzi
     bardzo ładnie. Niestety mam małe problemy z wydrukiem na drukarce
     kolorowej HP desk jet 980. Załączał log w którym jest parę błędów
     min o źle ustawione locale i o brak fontów. Mógłby mi ktoś pomóc
     i powiedzieć co i gdzie mam źle skonfigurowane ?

--
Załączniki: cups_log

Pozdrawiam,
 Michał Wcisło                          mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl