Karta dzwiekowa

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Pią, 11 Paź 2002, 12:17:41 CEST

On 02.10.11 Jacek Konieczny pressed the following keys:

> Ja tam wolę, jak producent dostarcza drivery tylko pod Windows,
> a jednocześnie nie przeszkadza zainteresowanym robić driverów
> Linuksowych.
>
> Bo taka NVidia dostarcza sterowniki pod Linuksa, ale ja nikomu bym nie
> doradził kupić tej karty, właśnie z powodu tych sterowników.

Są jeszcze producenci, którzy pomagają w różny sposób zintegrować w
kernelu drivery do swoich kart. Od publikacji specyfikacji chipsetu,
przez pacze do napisanych przez osoby trzecie driverów do zintegrowania
w kernelu, po kompletne drivery opublikowane na licencji pozwalającej na
włączenie ich do kernela.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35