Postfix i szyfrowane wysyłanej poczty oraz autentykacja na potrzeby relay.

Pią, 11 Paź 2002, 12:41:04 CEST

On Friday 11 October 2002 12:22, Tomek Orzechowski wrote:

> http://irc.pld.org.pl

Po użyciu hintu jest o tyle lepiej że już działa jak przed zmianami: :)

250-PIPELINING
250-SIZE 10240000
250-VRFY
250-ETRN
250-AUTH LOGIN PLAIN
250-AUTH=LOGIN PLAIN
250-XVERP
250 8BITMIME

A ja bym chciał DIGEST-MD5 (o ile rozumiem jest to jedyny sposób autentykacji
nie ujawniający hasła i równocześnie nie wymagający jawnego hasła po stronie
serwera tak jak np. CRAM, złusznie ? )

cyrus-sasl-digest-md5-1.5.27-15

# cat /etc/sasl/smtpd.conf
pwcheck_method:pam
pwcheck_method:saslauthd

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright