Postfix i szyfrowane wysyłanej poczty oraz autentykacja na potrzeby relay.

Pią, 11 Paź 2002, 12:50:53 CEST

On Friday 11 October 2002 12:48, Tomek Orzechowski wrote:

> Ja bym użył szyfrowanych połączeń i po bólu.

1. To w następnej kolejności.
2. Z tego co patrzyłem to taki bat chyba tego nie potrafi ? A jak z innymi
klientami M$ ?

--
Mateusz Korniak
"Black holes are where God divided by zero." - Steven Wright