multi-gnome-terminal i slrn

Marcin Wojtczuk fastviper w telkab.pl
Pią, 11 Paź 2002, 15:53:27 CEST

Nie działa mi strzałka w dół w slrn i tym emulatorze w oknie wyboru
grupy. W oknie z artykułami nie działają strzałki w górę i w dół.
Wciskanie 'n' i 'p' mnie nie bawi, tym bardziej, że w gnome-terminal i
xterm strzałki działają poprawnie. Co trzeba ustawić w konfiguracji ?
Uprzedzając pytanie:
$ echo $TERM
xterm-color

(wykonywane z MGT). W innych programach (jak mc) strzałki działają
poprawnie.
$ rpm -q multi-gnome-terminal terminfo readline srln-pl
multi-gnome-terminal-1.6.1-2
terminfo-5.2-28
readline-4.2a-4
slrn-pl-1.4.3-2 (to nie jest pakiet z PLD, ale wielu z Was go używa, EOT
w tym temacie)

Resetowanie MGT nie pomaga. Co robić ?
--
 [  FastViper @ telkab . pl ][ http://www.stringi.com/viper/ ]