Przepartycjonowanie dysków (pilne) + coś z innej beczki

Pepe pepe w apollo.net.pl
Pią, 11 Paź 2002, 16:28:17 CEST

On Fri, 11 Oct 2002 13:20:51 +0200 (CEST)
Lukasz Masko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> On Fri, 11 Oct 2002, Michal Moskal wrote:
> [...]
> To jest jasne. Chodzi mi o to, czy na RescueCD jest instalator!!! Jak
> jest, jak go uruchomić. Czy może muszę odpalać z dyskietki
> instalacyjnej?

Da się zainstalować.

Musisz ręcznie skonfigurować sieć, porobić i poformatować partycje,
podmontować całość np. do /mnt. Przedytować /etc/poldek.conf, odkomentować
source=Ra+2.4.19 i przenieść powyżej source=ra, odkomentować
choose_equivalents_manually = yes, poprawić w ścieżce w source=ra rodzaj
architektury. Odpalić poldka:
poldek --install-dist=/mnt --mkdir --pset=/root/inst/basic

Potem chroot /mnt /bin/bash i dokończyć konfiguracje (lilo, fstab,
modules.conf itp, itd).

Pozdrawiam

PS. Jak chcesz coś doinstalować przed zrobieniem chroot (np. poldka po
instalacji base) to piszesz: poldek --root=/mnt -i pakiet

--
Pepe