roblem z XFS na 2.4.19 SMP

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Pią, 11 Paź 2002, 17:55:49 CEST

Dnia pią 11. październik 2002 17:38, Grzegorz Pietrzak napisał:

> Jesli dyski masz na kontrolerach HPT366 to współczuję.

Sa w sumie 3 dyski. Dwa wpięta na HPT.

> Ogólnie o tej płycie mam bardzo złe zdanie.

Ja mówiąc szczerze odwrotnie. Płyta jest dosyć leciwa i 2,5 roku chodziła jako
desktop na windzie2k potem xp i linuxie. Nie było z nią w zasadzie żadnych
problemów od wczesnych jąder 2.2.x. Nawet chyba testowe 2.1 kiedyś na niej
ruszałem. Zawsze była jak skała, a cuda były do niej podłączane (rekord, to 8
dysków na raz :-) ).

Poważne problemy pojawiły się dopiero teraz jak zachciało mi się 2.4.19.

Inna sprawa, że z mych 3 letnich obserwacji wynika, że płyta ta jest bardzo
wybredna jesli chodzi o zasilacz. Powinien być porządny, o stabilnym sygnale.

Pozdrawiam
Adam Szpakowski