Postfix i szyfrowane wysyłanej poczty oraz autentykacja na potrzeby relay.

Bartosz Jakubski migo w supernet.com.pl
Pią, 11 Paź 2002, 18:52:24 CEST

Dnia 11 paź o godzinie 12:41:04 +0200, Mateusz Korniak napisał(a):

> Po użyciu hintu jest o tyle lepiej że już działa jak przed zmianami: :)

(...)
> 250-AUTH=LOGIN PLAIN
>
> A ja bym chciał DIGEST-MD5 (o ile rozumiem jest to jedyny sposób autentykacji
> nie ujawniający hasła i równocześnie nie wymagający jawnego hasła po stronie
> serwera tak jak np. CRAM, złusznie ? )
>
> cyrus-sasl-digest-md5-1.5.27-15

DIGEST-MD5 będzie działać tylko z sasldb.

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --