Karta dzwiekowa

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 11 Paź 2002, 23:58:49 CEST

On Fri 11. October 2002 07:57, you wrote:
[...]
> Szkoda ze nie moge tego powiedziec o mojej karcie: Aztec SoundGalaxy
> ktora w windo... w 100% odpowiada SB Pro & 16 wiec gdzie sens a gdzie
> logika...
> PS: Ta karta ma około 4 lat i działała perfekcyjnie jeszcze w dos'ie na
> razie nie widziałem podobnej karty (oprocz SB Live) aby dawala takie
> same efekty dzwiekowe, chodzi mi o gloscnosc, czystosc dźwięku, moc
> sygnalu wyjściowego...
Miałem kiedyś taką kartę, SounGalaxy Waverider 3D Pro (nie PnP). I działała
pod LInuxen super. Był z nią drobny kłopot - przed załadowaniem modułu
(wtedy jeszcze nie na alsie) trzeba ją było przestawić w tryb *NIE* SB Pro.
Miałem do tego jakiś prosty programik, którego źródła z pewnym
prawdopodobieństwem jeszcze się plączą po moim twardym. Zasadniczo - nie
było kłopotów. Oczywiście działała jako SB Pro, ale wtedy dawało się z niej
mniej wydusić.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537