3Com 3c905C Tornado - Co z tym fantem zrobić? (konfiguracja RescueCD i instalacja PLD)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Paź 2002, 13:46:05 CEST

On Sat, 12 Oct 2002, Michal Margula wrote:

> A to nie przypadkiem sieciówka, która ma BNC i UTP? U mnie na jajku
> 2.4.x za cholerę nie mogłem jej zmusić do używania BNC zamiast UTP.
Chodzi Ci o to, że ma koncentryk? Nie, zresztą karty 10/100 nie miewają
koncentryka.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537