3Com 3c905C Tornado - Co z tym fantem zrobić? (konfiguracja RescueCD i instalacja PLD)

Lukasz Masko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 12 Paź 2002, 13:52:25 CEST

On Sat, 12 Oct 2002, Michal Margula wrote:
[...]
> Miewają, ale to akurat nieważne 8-).
Wiem, że czasem bywają takie :-) Dlatego napisałem "nie miewają", a nie
"nie mają".

> W takim razie może przełóż ją do innego slotu PCI.
Tego właśnie chciałem uniknąć... No cóż, zaraz spróbuję.

A czy ktoś może wie, czy sterownik pociągnięty ze strony 3com-a by pomógł?
Jest tam jakiś taki jeden...
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537