cups i hp deskjet 980C

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Sob, 12 Paź 2002, 14:37:09 CEST

Cześć Adam,

12 października 2002, 14:28:40, napisał(e/a)ś:

AG> Czyżbyś nie miał w systemie żadnych fontów? :)
AG> A poważnie - wydaj na konsoli komendę:
AG> $ rpm -qa |grep fonts
AG> i wklej do postu to co Ci ta komenda wypluje.

AG> BTW - rozumiem, że w /etc/cups/ppd masz plik ppd wyprodukowany z bazy na
AG> stronie linuxprinting.org ?

Doinstalowałem:
ghostscript-fonts-std-6.0-9
ghostscript-fonts-other-6.0-2

żadnych innych nie mam -> dukarka działa :)))))
zainstalować foomatic-gswraper ? Czy zostawić z gs ?

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl