3Com 3c905C Tornado - Co z tym fantem zrobić? (konfiguracja RescueCD i instalacja PLD)

Pepe pepe w apollo.net.pl
Sob, 12 Paź 2002, 14:45:54 CEST

On Sat, 12 Oct 2002 14:06:09 +0200 (CEST)
Lukasz Masko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Jak widać, metoda "większego młotka" się sprawdza. Przełożenie karty
> pomogło. Ufff. Pozdrawiam.

Następnym razem zanim zaczniesz przekładać, to pomieszaj w biosie,
większość ma możliwość przydzielania konkretnych przerwań slotom PCI.

Oczywiśćie nie zawsze to działa bo naprzykład pierwszy slot PCI
współdzieli przerwanie ze slotem AGP. Ponadto jeśli jest więcej niż 4
sloty PCI to napewno któreś z nich współdnieją przerwnie.

Pozdrawiam.

PS. Są również płyty które wszystkim urządzeniom na magistrali
PCI przydzielają to samo przerwanie (np, niektóre modela Abita).

--
Pepe