virtualdub + wine

Robert R. Wal rrw w hell.pl
Sob, 12 Paź 2002, 21:21:42 CEST

On 02.10.12 mcINEK pressed the following keys:

> Czy istnieje gdzies w sieci howto do tematu?
>
> Udalo mi sie bez problemu uruchomic program, jednak nie wiem
> skad wziac kodeki do niego, aby moc otworzyc jakikolwiek plik.

Jak ostatnio sprawdzałem, to autor Virtualduba twierdził, że program w
dalszym ciągu nie chodzi pod Wine.

Gdyby dalej nie chodził, to spróbuj może avidemux pod Linuksa. W
zamierzeniu ma to być coś podobnego do vduba, ale już w tej chwili
podstawowe rzeczy typu dzielenie łączenie AVI już działają.

Robert

--
Bastard Operator From 149.156.96.35