Karta dzwiekowa

Frazir vel Wojciech Szutowicz frazir w jeleniaplast.com
Sob, 12 Paź 2002, 22:16:31 CEST

>Aztec SoundGalaxy Nova 16 ExtraII? Pod winadą wdziana jako
Washington16?
>No to przykro mi bardzo -- raczej zapomnij.

Raczej nie Aztec SoundGalaxy AT2320(PnP) a tu mam jeszcze jeden szok
karta dziala poprawnie na sterownikach od producenta(AD. 1998) na Win XP
karta ta jest widoczna poprawnie lecz instaluje sie jeszcze jako Aztec
SoundGalaxy AT2320 (PnP) Data+Fax+Voice Modem bardzo dziwne na razie nie
prubowalem podlaczac do nie linii telefonicznej i dzwonic ale moze
kiedys :P (tylko nie wiem jak się do tego zabrac)...

Pozdrawiam Frazir