RE: Postfix i szyfrowane wysyłanej poczty oraz autentykacja na potrzeby relay.

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Nie, 13 Paź 2002, 02:41:03 CEST

<cut></cut>

>Pytanie: czy to działa, czy tylko dobrze wygląda.

No więc nie sprawdzałem, ale zaintrygowany twoim pytaniem sprawdziłem :(
Niestety nie działa - nie jestem w stanie połączyć się kożystając z
szyfrowania (bez szyfrowania działa ok). A więc jednak nie SOA :( Buu...

A czemu tak jest? Czemu wypisuje że ma DIGEST-MD5 i CRAM-MD5 a nie jest w
stanie wykożystać (i co zrobić żeby był, a nie używać sasldb)?

Marcin Kurzyna

ps. sprawdzałem mozillą (pod win) oraz outlookiem (dla odmiany pod win ;P ),
ale wątpię żeby inne klienty w takim razie były w stanie się zaszyfrować...

--
mailto:marcin.kurzyna.at.nius.waw.pl
http://nius.waw.pl