gnome2

mcINEK mcinek-pld w wp.pl
Nie, 13 Paź 2002, 13:23:39 CEST

Drodzy uzytkownicy GNOME2 ;]

Z gory przepraszam za malo techniczne pytanie, jednak wydaje mi sie ono
istotne.
Niedawno zainstalowalem sobie to srodowisko. Moje pierwsze wrazenie jest
takie,
iz jest ono 'lekko' ubogie. Z roznych screenow wiem, ze ma ono *duzy*
potencjal
jesli chodzi o wyglad.

Dlatego 'szanownie zapytowywuje sie' jakich tematow uzywacie?
Chodzi mi o jakas ladna kompozycje motywu+nautilus+co tam jeszcze zeby
to wszystko
ladnie sie komponowalo i mozna sie bylo pochwalic przed windziazami ;]
--
Pozdrawiam -- mcINEK

"The Owls are NOT What They Seem ..."

mail: mcinek(malpka)lelewel(kropka)waw(kropka)pl
site: http://www.kamiworld.prv.pl