gnome2

Piotrek 'Drozdo' Drozdowski drozdo w bimber.pl
Nie, 13 Paź 2002, 17:42:09 CEST

Dnia Sun, 13 Oct 2002 13:23:39 +0200
mcINEK <mcinek-pld w wp.pl> napisał:

> Drodzy uzytkownicy GNOME2 ;]
>
> Z gory przepraszam za malo techniczne pytanie, jednak wydaje mi sie ono
> istotne.
> Niedawno zainstalowalem sobie to srodowisko. Moje pierwsze wrazenie jest
> takie,
> iz jest ono 'lekko' ubogie. Z roznych screenow wiem, ze ma ono *duzy*
> potencjal
> jesli chodzi o wyglad.
>
> Dlatego 'szanownie zapytowywuje sie' jakich tematow uzywacie?
> Chodzi mi o jakas ladna kompozycje motywu+nautilus+co tam jeszcze zeby
> to wszystko
> [...]

Witam, mnie zawsze fascynowal enlightenment :P te animacyje i grafika i w ogole :P~ ale sam enlightenment mi nie odpowiada.. kiedys mozna bylo odpalic e jako motyw gnome`a, czy ktos wie moze jak to zrobic w pld z gnome2? ;) To bylby wymiatacz ;)

pozdrawiam
Drozdo

--
|===[ Piotrek 'Drozdo' Drozdowski ]=====================/