Radeon i TV-OUT

Andrzej Dereszowski deresz w truml.art.pl
Pon, 14 Paź 2002, 12:04:54 CEST

On Mon, Oct 14, 2002 at 12:08:23AM +0200, Piotrek 'Drozdo' Drozdowski wrote:

> Hmm z tego co widze to tam ejst tylko jak ogladac tv na kompie czyli TV-IN, a mnie interesuje jak skonfigurowac xfree zeby na tv ogladac sobie film z kompa :) Wydaje mi sie ze z xfree86configu trzeba ebdzie dodac drugi screen z jakimis opcjami itd... ale gdzie znajde tego jakis opis? doce? many?

Ja mam R7000 (Mint) i kombinowałem różnie, ale nie dałem rady
(ten programik do konfiguracji tvout ze strony gatos nie dawał żadnych efektów -
nic się nie zmieniało na wyjściu). VIDIX w mplayerze też nie chciał chodzić,
bluescreen zamiast filmu mogłem oglądać. W końcu odpaliłem iksy z driverem vesa
w 640x480 i tak właśnie oglądam teraz.

deresz
--
"Nie zawsze prawda i dobro zwyciężają."