Odbiór poczty przez WAP>

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 15 Paź 2002, 22:04:49 CEST

Heelooo.

Kuzyn do mnie zadzwonił, pochwalił się, że może WAPować 24/7 za jakieśtam
10PLN i rzucił mi wyzwanie/propozycję - czy mógłbym zrobić COŚ co pozwoliło
by mu czytać maile via telefon komórkowy z WAPem.

Prawdę mówiąc nawet nie googlowałem w tym temacie, ale jakby ktoś z Was mi
chociażby odpowiedział czy da się takie coś na serwerze PLD zrobić to byłbym
wdzieczny, reszty bym doszukał, ew. ktoś z Was byłby tak miły i mnie
nakierował.

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld-linux.org
.: Pingwiny? eee.... Bociany?  TAK!