softraid

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 14 Paź 2002, 16:36:31 CEST

Dnia Mon, 14 Oct 2002 16:33:41 +0200 (CEST)
Stacho Pal <stacho w venco.com.pl> napisał/a:

> Hmm, też mam taki '[_U]' przypadek. Dyski są napewno dobre,
> zrobiło się to coś jak po awarii komputera musiałem
> przenieść je z /dev/hde, /dev/hdg na /dev/hda i /dev/hdc.
> Co ciekawe są tam /dev/md0 i /dev/md1 jeden mam [UU],
> drugi zaś to [U_]. Da się to 'zgrabnie' naprawić?

hm, mie wiem, w moim przypadku jest tylko jedna mozliowosc
zgrac dane gdzie indziej, wylaczyc maciez zmienic 83 na fd
wlaczyc maciez, sprawdzic czy pomoglo, zgrac dane spowrotem.

na zywca nei bede testowac.

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl
	"W Prawie Lepszym Debianie tyż sie da"