Bootowanie PLD przez sieć

jasio@myslenice.pl.eu.org jasio w myslenice.pl.eu.org
Pon, 14 Paź 2002, 17:33:27 CEST

On Mon, 14 Oct 2002, Witold Filipczyk wrote:

> A Diskless-*HOWTO już przeczytałeś?
Przeczytałem, trochę mi się poukładało po tej lekturze, ale ..... wszystko
tam jest na 2.4.x + devfs (no, prawie - jedno howto jest na 2.2), a ja bym
chciał na 2.2 z normalnym dev. Mam jeszcze parę niejasności dotyczących
tego, jak wykombinować żeby workstacja korzystała z root serwera (nie mam
tyle miejsca na dysku, żeby instalować całą strukturę katalogów osobno) -
a tu przecież taki /dev/ czy /var/ czy /tmp/ muszą być do zapisu ....
Oprócz tego jeszcze katalog /etc .... Co gdybym chciał mieć na przykład
inny default init niż na serwerze ?
Pozdrawiam
Jasio.
--