SB AWE64 na ISA - Alsa czy OSS - co lepsze?

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 14 Paź 2002, 23:34:08 CEST

Mam takie trywialne pytanie. Który ze sterowników jest lepszy dla tej
karty? Od "zawsze" jeździłem na OSS, niedawno spróbowałem Alsy. Oprócz
tego, że Alsa w sumie zajmuje więcej pamięci (moduły są więkze) to nie
zauważyłem większych różnic. No, może tylko to, że Alsa mi się potrafi
zawiesić (przeładowanie modułów pomaga). Obciążenie systemu porównywalne -
czyli pomijalne.

Czy ktoś mógłby mi wskazać jakieś istotne cechy Alsy, które przeoczyłem?
Czy po prostu takich nie ma?
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537