Nadmierna utylizacja procesorów.

Marcin Bukowiecki marcin w dolsat.pl
Wto, 15 Paź 2002, 13:07:19 CEST

dnia Tue, Oct 15 2002, Grzegorz Mlonek napisał:
> z góry przepraszam za nie najlepszą sugestię
> zmienić (testowo) jądro na 2.4

To raczej nie wina jądra, dlatego że od tygodnia chodził serwer na
jądrze 2.2.22 i nie było problemu. Dopiero wczoraj (bawiłem się troche
routingiem) wszystko walnęło. Dzisiaj zrobiłem restart serwera (ze sarymi
ustawieniami) lecz bez skutku.

UPSS...
Własnie gdy pisałem to co powyżej wszystko wróciło do normy. Procki pracują
na odpowiednim poziomie (mimo kilku połączeń na imap).
Jedyne co zmieniłem to restart regółek CBQ.

(?)
--
Marcin Bukowiecki