kernel 2.4.*

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 15 Paź 2002, 15:15:25 CEST

On 15 Oct 2002, Rafal Cygnarowski wrote:
> Jak sie sprawuja jadra z seri 2.4? Czy postawienie na tym maszynki
> produkcyjnej to dalej kamikadze, czy jest juz raczej niewysypliwe? Macie
> jakies uwagi przy ewentualnych przenosinach z 2.2?

Mam 2.2(UP, małe routery, ostatnio jeden SMP) i 2.4 (na routerach i SMP).
Więcej problemów miałem (dawniej) z 2.4, ale teraz i z tym nie mam
problemów.
Wszystko zależy od tego co potrzebujesz.
2.2 daje tam, gdzie chcę postawić i zapomnieć.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...