modul nls_iso8859-1 ?

Daniel Kamiñski dkamin w o2.pl
Wto, 15 Paź 2002, 15:49:35 CEST

Po komendzie lsmod pokazuje mi sie m.innymi taki w/w moduł. Czy może on
być przyczyną tego że programy, które nie pochodza z KDE3 niewyświetlają
polskich znaków? ( powinno byc chyba  iso_8859-2 ). Pamiętam,  że 2
mechy temu jak mialem PLD z KDE2 to byla opcja zmiany tego a teraz
nigdzie nie widze. Jak zamienić ten moduł na właściwy?

Mam także pytanie odnośnie konsoli pod X.Nie działa mi historai komend (
strzałka w góre) We właściwościach konsoli mam ustawione klawiature na
konsola linuxa pomóżcie co zmienić aby działało.