regulacja wiatraczków

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 15 Paź 2002, 23:18:24 CEST

A jak mam tylko workstacje i chcę budować po nocy.
Na korytarz to mi kabel do monitora nie starczy, nie mówiąc już o lataniu
z kompaktami :)

> Nie. Znacznie lepszy jest strych oddzielony 40cm betonu i watą szklaną
> czy co to tam jest - dla izolacji i wytłumienia. To ma jeszcze jedną
> zaletę - na strychu można wyłączyć zimą grzanie i wtedy żadne wiatraczki
> nie są potrzebne, woda, etc, a w domu nadal cieplo :)
Hmm. A jak się nie ma strychu? :P

> Ale przez pewien czas miałem taki wiatrak, że hałas przebijał się przez
> wyżej opisane :) lub raczej :(
To musiał być jakiś sunon - dzisiaj widziałem to cudo - niemal unosi się
na ziemią :)

BTW. chyba nie na tej grupie jesteśmy? :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \