regulacja wiatraczków

Maciej Jan Głowacki gmj w amg.gda.pl
Wto, 15 Paź 2002, 23:27:58 CEST

On Tue, 15 Oct 2002, Pawel Bernadowski wrote:

PB> co do wiatraczka rto waro zainstalowac taki maly modulik 1x2cm.. z
PB> termistorem zwieksza on lub zmniejsza obroty wiatraczka w zalaznosci od
PB> temp..

Czy mógłbyś opisać jakieś konkretne rozwiązanie, lub podać choćby nazwę
lub URL firmy produkującej takie moduliki?

On Tue, 15 Oct 2002, Grzegorz Godlewski <ggodlewski w wi.ps.pl> wrote:

GG> chyba nie na tej grupie jesteśmy?

Jako winowajca (wywołałem ten temat) przypomnę tylko nieśmiało, że pytałem
o rozwiązanie software'owe (,,co jest konieczne w Linuxie, by móc regulować
obroty wiatraczków?''). I jak na razie 0 postów na ten temat.

Pozdrawiam -- Maciek.

--
*** Maciej Jan Głowacki <gmj w amg.gda.pl> Linux User (#231463) ***